ZIEK :o
Pakistaanse mensen moeten altijd laten zien, wat voor een JANGLI’s ze zijn :o
Niet dat de Indiers iets minder zijn hoor ![]()
ZIEK :o
Pakistaanse mensen moeten altijd laten zien, wat voor een JANGLI’s ze zijn :o
Niet dat de Indiers iets minder zijn hoor ![]()
^-- Nou, ik vond het wel een 'gepasste' behandeling voor hun hoor!!!
Als jij zag wat die Indiers deden, ze vragen er gewoon om.. dus het is niet dat de Paskistani crowd fout was..
Nou ja tot kort voor afloop van de wedstrijd wel :D
Ik vond het echt wel meevallen...ik zat tussen een groep indiers en pakistanen die elkaar zaten uit te dagen maar het was alleen maar grappig...tuurlijk zaten er irritante mensen tussen, maar die heb je altijd en overal...
en Giz...nee, ik zat er niet tussen...
Trouwens ik was vandaag aan het werk en ik zag bijna het hele cricketteam! Eerst zag ik Mohammed Sami, hij is echt schattig!!! Maar ik denk dat hij wel doorhad dat ik 'm herkende en toen we langselkaar waren gelopen keek ik nog ff om en toen keek hij ook om…zucht…:love:
Daarna zag ik Shahid Afridi (:love: ) en nog een paar anderen shoppen en toen ik weer verder liep liepen er weer drie langs, maar ik weet niet precies wie het waren…misschien reserves ofzo? Typisch jongens waren dat, ze zien een meisje lopen en beginnen gelijk opmerkingen te maken:smack:
^het is opvallend: aan de ene kant moet je ze typische jongens met hun opmerkingen, aan de andere kant zie ik toch de :love:-icon. Misschien dat dit laatste het juist uitlokt ![]()
![]()
het love icon was voor iemand anders bedoeld en de opmerkingen werden weer door anderen gemaakt, je moet wel lezen ![]()
ik zie trouwens niet hoe een icon iets kan uitlokken:konfused:
/\
I think what he meant was: That you were checking out those guys :halo: with a :love: face and as a result of that.. ![]()
Just my 2 cents buss ![]()
You know that old saying, ‘Strike while the iron is hot?’ Well, I think that’s a pretty dumb saying, 'cause I’ll betcha a cold iron will hurt like hell, too. ![]()
I wasn’t checking anybody out :halo:
niet die drie onbekende sukkels anyway…
Erhhhhhh ----------------------> the :halo: icon spreekt boekdelen ![]()
j/k Just teasing ![]()
luister, kijken mag, dat doe ik, dat doe jij, iedereen…![]()
maar domme opmerkingen vind ik gewoon irritant (of nog erger, van die dierengeluiden die er soms uitkomen:smack: )
ein schon madchen (thas what i remember from my german classes)
![]()
Fair enough ![]()
Ik geef je groot gelijk ![]()
Wat ook bij mij paar keer gebeurde, als pakisaanse dames denken dat je van andere afkomst bent, en over je gaan roddelen waar je bij staat ![]()
So agrevating ![]()
ASN its DUTCH not GERMAN ![]()
lol, waar dachten ze dan dat je vandaan kwam? desi's kan je toch meestal wel herkennen...?
…waarschijnlijk dachten ze (zeer waarschijnlijk) dat hij uit Turkije kwam…:amamah:
![]()
Luister naar RSI ![]()
Ben volgens een paar mensen een beetje een bleeksch**t ![]()
^U look arabic hmmm of mischien een beetje turks. Moeilijk te plaatsen
Ja jij zat op de F tribune, daar waren ze over het algemeen zeer rustig. Op de tribunes waar ik zat, waren ze niet zo rustig…
En precies onder die tribune zag je telkens een groepje indiers komen met een of ander flag of banner met een of ander opmerking d’r op. So far so good.
Maar op gegeven moment probeerden zij met die teksten op de banners de menigte uit te lokken.. En uiteidelijk kregen ze flessen op hun hoofd.
Daarna zag je ze niet meer ![]()
Zij wisten zeker niet dat jij ze kunt verstaan
:rotato: