The Dutchies Thread

german understandable?? probably to you. I hate german, echt de lelijkste taal die ik ken. Latijn is okay :P. Nederlands is inderdaad een blend, je kunt veel woorden vanaf leiden. Maar sommige grammaticale dingetjes, daar wordt je @_@ van

[QUOTE]
*Originally posted by Gizzy: *
^-- al meer dan 100 jaar hoor! :-)
[/QUOTE]

JA ECHT? KOM OP ZEG! HEB NOG NOOIT DUTCHIES CRICKET ZIEN SPELEN OP TV!

oh by de weg, goedemorgen!! ^O^
Het is nu 8.35 in Vancouver. Heb nu rijles en daarna werken. JA, SNEU. IK HEB GVD ZOVEEL GELD VERSPILD AAN EEN RIJBEWIJS IN NEDERLAND EN NU MOET IK NOG EEN KEER EEN RIJBEWIJS HALEN IN CANADA!! arrrghhhhhhhhhhhhh

Nee die bedoel ik niet. Maar je had in het midden v/h veld twee van die hele kleine tribunes (ik denk dat dat D en E waren). Maar ja, is niet belangrijk verder;)

Ja het was echt gezellig. Heb nog nooit zo veel desis bij elkaar gezien (in Nederland dan…)

Nogmaals, cricket is echt niet saai…je moet gewoon de regels weten.

En wie gaat er morgen winnen?

hint hint…:jhanda:

Ik heb ook een neuspiercing (alleen noem ik het anders lol)…vind het echt mooi…maar bij een jongen…hmmmm, nee niet echt…

Ik weet het hoe te om het geen Nederlands te spreken. Ik weet ik dergelijke losser ben. Ik zal proberen om deze taal spoedig te leren

:hehe:

Nice man :smiley: :hehe:

good job :stuck_out_tongue:

en Miss alisha :stuck_out_tongue:
t is gewoon even wennen :mocking:

heb jij er soms ook een?

:hehe: :smack:

Ja hij ook wel. Hij en DP waren samen gegaan :smiley:

kan toch:p

[QUOTE]
*Originally posted by Miss Alisha: *

kan toch:p
[/QUOTE]

Ja precies, was ook zo :p

dat is ook zo :hehe:

Oh behave maestro Gizz :wink:

:smack:

Alles wat je NIET op TV ziet, betekent niet dat het niet bestaat.

Dutchies, deden ook mee aan de vorige World cup Cricket trouwens! en er werd ook een wedstrijd gespeeld in Amstelveen toen!!!

Oh, die groen tribune bedoel je?!!
Het is wel belangrijk :snooty:

Waisay, heb ik jullie al vertelld dat Shahrukh Khan kwam bij de tribunes waar ik zat, en nog enkele Actrors/Actresses! En dat ik fotos heb gemaakt (van dichtbij)!!! :smiley:

:rotfl:

Laat die foto’s dan zien :smack: , laat je ons er helemaal om smeken… wie waren er nog meer trouwens?
Ik had Shahrukh Khan nog opgewacht op Schiphol, maar uiteindelijk bleek dat hij niet naar Hamburg ging…ik weet niet wanneer hij waarheen is gegaan :frowning:
MAAR IK HEB RANI WEL GEZIEN:)

boeiend :hehe:

Ik heb geen van hen gezien :hehe:

Ik heb wel trouwens een dvd gezien : Ong Bak :smack:

Meneer "IkWeetHetNiet",

Las ik niet dat je de nieuwkomers vriendelijk verzocht om een korte intro te schrijven? Ben erg benieuwd naar het reilen en zeilen van de huidige rondlopende Pak'i talenten.

PS Overigens meen ik me te herinneren dat we eens wat zouden drinken.

Aap koun ? :hehe:

woops, remember you :hehe:

continue pls :halo:

p.s. Als U iets wilt drinken met andere guppies, zult U zelf moeten regelen :smack:
Over t algemeen zijn ze lui :slight_smile:

Morgen’ :smokin: