The Dutchies Thread

^^ Omdat dan de herkansingsperiodes pas voorbij zijn... Waarschijnlijk wordt het de eerste week van September (wel voordat college weer begint in ieder geval).

:eek:

:hula: :hula:

:bummer: :bummer:

OMG! THAT lookz ZO awesome :eek: Im gonna get out of my amazon very soon :crying:

Acha, welke opleiding volg jij ? En waar woon jij ook al weer? in DH tog?

En in spt, nou is het geen mooi weer denk ik, het begint nu al zo wisselvallig te worden :bummer:

Ik studeer Geneeskunde in A'dam en woon daar ook. Maar de eerste week van sept moet nog wel mooi weer zijn toch?!?!? We zien het wel, ik kan echt niet eerder :(

haan haan :hoonh: I know u said u gonna go six flags on sunday :hoonh:

well when i open a danes thread… then u can also join :snooty:

Mijn broertje deed biomedische wetenschappen daarzo :smiley:

nu ingeloot voor medicijnen :halo:

Gizzz?
Zim om een keer alleen met de boys te chillen

^-- pixxi, welke boyz? :D
wat vind je van komend zaterdag. op strand?

[QUOTE]
*Originally posted by Miss Alisha: *
Ik studeer Geneeskunde in A'dam en woon daar ook. Maar de eerste week van sept moet nog wel mooi weer zijn toch?!?!? We zien het wel, ik kan echt niet eerder :(
[/QUOTE]

^-- cool

dus nog een (future) Dr. tussen one :)

ja je weet hoe het weer is. We weten nog niet eens hoe het gaat worden komend zondag, en als het weer niet meedoet, dan is ons plan afgeblazen. :(

^^

[thumb=H]giz7652_2637759.JPG[/thumb]

congratz on ur 13331 posts :D

:hehe:

**Be suspicious of any doctor who tries to take your temperature with his finger. ** :smack: (David Letterman)

nou, the boys, Ik mijn broertje, Nessie en bro, jij, (maybe met bro) en nog een paar :smiley: whose name I wont mention :stuck_out_tongue:

maar dit weekend is wat moeilijk. :frowning: Ik moet wat dingen regelen eerst
Maar volgende week kan wel weer :smiley:

:halo:

^-- :smiley:

a.s. zaterdag is een treffen van alle ex-PSN leden, en misschien wat nog meer mensen. ze willen op strand gaan volleyballen :halo:

heeft iemand interesse? dan hier melden.

enne, Wat gaan we doen? en waarnaartoe?

Wie zijn de ‘geheime’ guests? :konfused:

lollzzzzzzz :rotfl: :biggthumb

thats coool

helemaal vergeten: er zijn best wel veel nieuwe Dutchies op GS gekomen. De veteranen ken ik wel, maar zouden de newbies een korte introductie van henzelf kunnen geven?

^-- ja, ik ken ook alleen 2 of 3 newguppies..

one more :D

[thumb=H]l3333331693_9608124.JPG[/thumb]

yaar pixxi :)

I ll be honest woth you, I dont like the PSN peepls :)
I registered under pressure of my parents once, since I didnt have anny connections/friends who were pakistani.

Ik heb daar spijt van gehad, t s gewoon een stelletje morrons die iemand zoeken om op straat te hangen 'as a figure of speech'

:D

Ik hou meer van mensen met wie ik eeb gesprek/discussie aankan :)

lookz absolutely stunning :smiley: :mash: :k:

:rotfl: :biggthumb

2 great minds :wink:

waarom denk ik je ik had afstand genomen van die stelletje… uhmm.
en later helemaal weg.

het is alleen, ik werd gevraagd door een jongen, die ik ken om zaterdag mee te komen, dus ik zocht iemand die ook mee kon :halo:
want ik weet dat ik daar zal gaan vervelen. :-/

:bummer: sorry man, Ik moet dan naar alle waarschijnlijkheid werken :crying:

:D

:bummer: