Re: testing
Mubarak ho testing theek rahi but record kartay waqt shair parhnay se pehle zara sa break do aur shair parhnay k baad bhi thora w8 karo taakay shair ka duration zyada ho jaye aur woh jab share kia jaaye to puura aaye !
Ab mujhe bhi bata dia jaaye k yeh kaisay hua hai !aur itna dar k kion bola hai thori awaaz to nikalni thi !