sepia tones

hahaha.. arey y leave the album so early? abhi to shadi hoee hai.. mashallah bolay aur dua karay hamesha isi tarah kush raho :stuck_out_tongue:

fayz : i ate ur biryani. kuch to khana tha akhir meetha jo chor diya tha.

lussi: dodo, churiyan set kar rahee hooN apni.. nazar nahien araha? :stuck_out_tongue:
mashriqi dulhanay nazrien neechi he rakhti hai :smiley:

khabar daar koi caption contest howa! :hoonh:

omair, faizy malik ..fittayyy moonh! :snooty:
and thanks :stuck_out_tongue:

my turn my turn…:ahaa:

“Ye cameran kambakht jaldi karay, mere paseenay choot rahay hain”

:rotfl: winks at suroor yaad hay paseenay chootnay wala gana

:hehe:

ok faizy, what is this song that ur winking at suroor for :hoonh:…better share it…:rolleyes:

[QUOTE]
*Originally posted by DeSiMuNdA: *
saru motto, how bout green tones :D j/k

[/QUOTE]

Incredible Hulk walay sue na kardain kaheeN :P

oye dehaan say bay :hoonh: tu wo nasal hay jiski qurbani jayiz nahi hay, warna yaheen par churri talay para hota..

:rotfl: @ incredible hulk :hehe:

:hoonh:…churri talay rakhnay se pehlay soch le bayta teri bhi qurbaani jaiyz nahin, aur main tau tujhe ulti churri ke saath hi…:dixsi:

Puraaany samaanay ki heroin :D

lookin nice :biggthumb

Suroor bhai I like the B&W more :k: And 40’s ki herion? Apni tareef aap? :hoonh:

Suroor -- you look lovely! i love both tones as well.

**Iz,haaar bhi mushkil hai

Chup reh bhi nahi saktey..

Majooor hain uff Allah !

Kuch keh bhi nahi saktey… :(**

Suroor ji ! tusi bohat Zalim ho ji :teary3:

Khush raho

Saru … u look gorgeous and everything there is beautiful in the world is u…

now that that is over

when are the rest of the pics comin my way.. i dont like this tone DM is using.. bout having already seen teh pics .. like… :confused:

waiting:mad:

lolz. gosh i love gupshup :blush:

khawa.. online aoo kabhi dekha dooN gi sari pics. :stuck_out_tongue:

Ur simply beautiful.....u resemble nazia hassan a bit.

abbay.. i never see u online.. i havta make do with Chee :rolleyes:

mujh ghareeb ke liye bhi waqt nikalo na :crying:

suroor i demand shadi pics too :snooty:

abhi :mad: isi waqt gives her candies :smiley:

sighhsssssssssssssss

phir jhuki hui nazraiN. :bummer:

jhuki jhuki see nazar, bayqaraar hai kay nehi
daba daba sa sahi, dil main pyar hai kay nehi

:smiley:

Suroor.. MashAllah.. u r so pretty :love:

shhhhit I didnt see the pictures, why post them if you are going to take them off so soon.

U looked lovely suroor. A friend of mine in Pakistan had her photo session pics developed in color as well as sepia. The backdrop they used was of some ancient looking woodwork. They came out absolutey gorgeous. I love sepia tones too.