hahaha.. arey y leave the album so early? abhi to shadi hoee hai.. mashallah bolay aur dua karay hamesha isi tarah kush raho
fayz : i ate ur biryani. kuch to khana tha akhir meetha jo chor diya tha.
lussi: dodo, churiyan set kar rahee hooN apni.. nazar nahien araha?
mashriqi dulhanay nazrien neechi he rakhti hai
khabar daar koi caption contest howa!
omair, faizy malik ..fittayyy moonh!
and thanks
Mal1k
December 12, 2004, 7:45am
22
my turn my turn…
“Ye cameran kambakht jaldi karay, mere paseenay choot rahay hain”
faizy
December 12, 2004, 9:39am
23
winks at suroor yaad hay paseenay chootnay wala gana
Mal1k
December 12, 2004, 10:01am
24
ok faizy, what is this song that ur winking at suroor for …better share it…
Cheegum
December 12, 2004, 12:10pm
25
[QUOTE]
*Originally posted by DeSiMuNdA: *
saru motto, how bout green tones :D j/k
[/QUOTE]
Incredible Hulk walay sue na kardain kaheeN :P
faizy
December 12, 2004, 12:14pm
26
oye dehaan say bay tu wo nasal hay jiski qurbani jayiz nahi hay, warna yaheen par churri talay para hota..
@ incredible hulk
Mal1k
December 12, 2004, 12:28pm
27
…churri talay rakhnay se pehlay soch le bayta teri bhi qurbaani jaiyz nahin, aur main tau tujhe ulti churri ke saath hi…
Gizzy
December 12, 2004, 1:01pm
28
Puraaany samaanay ki heroin :D
lookin nice :biggthumb
Shikra
December 12, 2004, 2:09pm
29
Suroor bhai I like the B&W more :k: And 40’s ki herion ? Apni tareef aap?
S02
December 12, 2004, 2:32pm
30
Suroor -- you look lovely! i love both tones as well.
**Iz,haaar bhi mushkil hai
Chup reh bhi nahi saktey..
Majooor hain uff Allah !
Kuch keh bhi nahi saktey… :(**
Suroor ji ! tusi bohat Zalim ho ji
Khush raho
Saru … u look gorgeous and everything there is beautiful in the world is u…
now that that is over
when are the rest of the pics comin my way.. i dont like this tone DM is using.. bout having already seen teh pics .. like…
waiting …
lolz. gosh i love gupshup
khawa.. online aoo kabhi dekha dooN gi sari pics.
Ur simply beautiful.....u resemble nazia hassan a bit.
abbay.. i never see u online.. i havta make do with Chee
mujh ghareeb ke liye bhi waqt nikalo na
suroor i demand shadi pics too
abhi isi waqt gives her candies
system
December 13, 2004, 11:06am
38
jhuki jhuki see nazar, bayqaraar hai kay nehi
daba daba sa sahi, dil main pyar hai kay nehi
Suroor.. MashAllah.. u r so pretty :love:
SaadiaB
December 13, 2004, 11:51am
39
shhhhit I didnt see the pictures, why post them if you are going to take them off so soon.
U looked lovely suroor. A friend of mine in Pakistan had her photo session pics developed in color as well as sepia. The backdrop they used was of some ancient looking woodwork. They came out absolutey gorgeous. I love sepia tones too.