Mujhay ghussa aa raha hay

Re: Mujhay ghussa aa raha hay

eyebrow aap kai liye nahi tha, kisi aur kai liye tha:)

obviously ajayain, btw ghar mai furniture ikea ka hai kia? my bed is from ID design, other than than its all ikea.