Re: Karachi Korner
*AQM movement zindabaad! Karachi Zindabaad!
AQ are u from Karachi too?*
*AQM movement zindabaad! Karachi Zindabaad!
AQ are u from Karachi too?*
*AQM movement zindabaad! Karachi Zindabaad! *
AQ are u from Karachi too?
AQ kee rooh is from Sialkot
Allama iqbal ka chooza kahiN kaa
…:.
*Jab mai 9th class mai tha, to meri class mai karachi ki larki thi idhar copenhagen. She was some really rich khandan ki, she used to come in a 7 series bmw, I remember after we were done with the school, one day I was at home, and my mom came with a "registered" letter and asked who that name was....
that girl before she went to KARACHI, got somehow my address from the school and send me a REGISTERED letter!
I never got to read that letter, I dont even know what my parents did with it. I did not dare to ask , or read it :D
Kabhi kabhaar sochta hooN , kaash mai paR leta :D*
Jab mai 9th class mai tha, to meri class mai karachi ki larki thi idhar copenhagen. She was some really rich khandan ki, she used to come in a 7 series bmw, I remember after we were done with the school, one day I was at home, and my mom came with a "registered" letter and asked who that name was....
that girl before she went to KARACHI, got somehow my address from the school and send me a REGISTERED letter!
I never got to read that letter, I dont even know what my parents did with it. I did not dare to ask , or read it :D
Kabhi kabhaar sochta hooN , kaash mai paR leta :D
Must be some death threat or hate mail of somekind.
*no tariq, I think uska dil a chukka tha, magar mai bohat shareef tha un dinnoN, kaash mai paR leta, ameer baap ki bachi, life set ho jaati. Tera bhayya 7 series mai beth kar uskay abbay kay daftar mai jata aur msn use karta..
sigh*
Jab mai 9th class mai tha, to meri class mai karachi ki larki thi idhar copenhagen. She was some really rich khandan ki, she used to come in a 7 series bmw, I remember after we were done with the school, one day I was at home, and my mom came with a "registered" letter and asked who that name was....
Kabhi kabhaar sochta hooN , kaash mai paR leta :D
kabhi school may us karki ko cheera tha?
fkhan2, I am really serious, you guys might think I am fabricating this stuff, but during a school party, she actually tried to kiss me while we were dancing, but once again I WAS TOO SHAREEF those days, I was too shy, and I didnt even know that uska DIL mere par dawa-dol ho raha tha.
…
altså jeg synes du skal sove nu ..neend mei kia kia joth bol rahe hen :(
hvornår holder i eid btw ?
altså jeg synes du skal sove nu ..neend mei kia kia joth bol rahe hen :(
hvornår holder i eid btw ?
jeg holder når jeg har lyst, j r fanden med ligeglad hvad idara og alle de andre siger, det er mig der bestemmer, færdigt arbejd. Men sachi , det skete da jeg var i 9' klasse, hun fra altså fra karachi , og hun sendte mig et "rekommenderet" brev, du ved det man skal skrive under for når man modtager det. Mine forældre fik fat i brevet, så jeg fik aldrig læst hvad hun skrev...hehe.
Okay :halo:..
men jeg har hørt dem fra vesterbro holder på lørdag
…lets see
i hvilket skole gik du i ? måske kender jeg "hende " ![]()
That is a sad story bhai ASN
Ub agar tum donoN apnee yeah scandinavian pit pit bund kardo to kitna achcha ho
*jeg holder ogs' på lørdag hvis det skal være helt korrekt, jeg gider ik holde og læse namaz bag de der skøjet dobbeltmoralsk paindoo idara banditer, namaz bliver læst i bavnehallen imorgen, og jeg kender alle de der paindoo'er der står uden for og sørger for parkering.
skole, d ka da' være ligemeget, hun er sikkert mor til et par stykker nu, nok forsent nu, vel skat heh.*
Helloooooo ! only urdu and english in this karachi thread !
we are so racist and opinionated sorta people !
Helloooooo ! only urdu and english in this karachi thread !
we are so racist and opinionated sorta people !
*
sorry, zara private bataiN theen, aap jaise akhrot and khajooroN say bacha kar likhna tha.*
ASN du er selv en paindu ..så lad være med at kalde andre paindu ...:p
ASN du er selv en paindu ..så lad være med at kalde andre paindu ...:p
Piyaray bachchoN
Is jumlay ka mutlab hai
"ASN tum eik paindu shaks ho, aur yeah doosra larKa tum jaisay paindu kee baat nahiN samajh sakta"