~*Im soooooo done..!!*~

Re: ~Im soooooo done..!!~

Hij is bang geworden..:hehe: chimmy.. dekho gizzy.. hamse darr gaya hai..:hehe:

ja vrijdag is bij ons koopavond..:smiley: als jij je onweer nou terug roept.. dan kunnen wij naar buiten..:slight_smile:

dat kan je morgen ook doen toch :konfused: heb je daar geen pin automaten :stuck_out_tongue:
walke dingen regelen? :expressionless:

jullie toer lijkt wel een bezoek van Bush. :halo:

meri pittai? :hoonh: koi ni kar sakti :snooty: kom maar op, ik zit hier te wachten :smokin:

ji nahin :snooty: mujhay tum pe taras aagya :smiley:

Egt waar..?? :smiley: okay dank je.. :stuck_out_tongue: Nou ben je niet meer zo’n gemene dada ji.. :stuck_out_tongue:

Maar ik ga nu..! :wave: take care.. AH..

Ja, ik doe mijn best, maar het lijkt niet op te gaan klaren voor morgen ochtend :bummer: dus het wordt een paraplu dragen voor jullie. :slight_smile:

taras..? woh kyun..? :hoonh:

Why did u send it over here in the first place..? :crying: I need to get me sum stuff en ik moet pinnen… ! :crying:

khud hogi dadi amma :halo:

ok, take care.. maar waar ga je in die regen :wave:

Allah hafiz.

ey.. vergelijk ons niet met die kuta..:snooty:
maar we moeten morgen ochtend half 8 verzamelen..dan heb ik geen zin om dan nog naar ee pinautomaat te gaan..
als je het zo nodig moet weten.. ik moet afspraak maken bij de opticien omdat mn lenzen bijna out of date zijn..:hoonh:

ish goed..blijf wachten..we zullen komen..:smiley: be ready..:smiley: heb je nog bepaalde wensen..? wille je veel maar zachte klappen..? of weinig en harde klappen..? :hehe:

:hug: ik zie je morgen..en niet verslapen..:smiley:

take care..

AH..
:flower1:

Gizzy… abhi to mein bachi thi.. ab dadi amma ban gai..? :nono: cant be dada ji.. :stuck_out_tongue:
ik moet wat spullen halen na.. :frowning:
:wave: :hug: byebye!

** Sam ** Ik ga niet vershlapen.. :halo: byebye! :hug:

It was so hot today so we needed some afkoeling :halo: :clown:

afkoeling ma foot..:snooty: ab itni afkoeling ki zaroorat bhi nahi thi..:smack:
aur waise.. tum kab se in dutchon ki tarha ho gaye ho..? 18 graden mein..haai garmi haai.. haai allah haai garmi..:hoonh:

Koiiii haal nahin.. :smack: Is er EINDELIJK mooi weer.. moet jij weer je regendans doen in je dhoti.. :hehe: :mocking:

Bye Shy..
:hug:

ja dat deed ik ook niet :stuck_out_tongue: gaf alleen een voorbeeld.

ja, errrm, is er dan niet een pin automaat onderweg of in de buurt?

afspraak, dat kan je telefonish ook doen toch. ya opticien ka sirf bahaana hai :stuck_out_tongue:

ok ik wacht :smokin: probeer je best :stuck_out_tongue: hard of zacht kan me niet schelen :smooth: achteraf gaan je handen pijn doen :devil:

:smack: he was benauwd en 30 graden.
die afkoeling was ook voor hun bedoeld, ik vond het wel lekker :hula:

mera signature chori kar liye :stuck_out_tongue:

ik draag geen dhoti :snooty: me no paindoo :nono3:

er is wel een automaat onderweg.. maar ik ga zowieso naar de stad..dus dan doe ik het dan meteen.. waarom over 2 dagen verdelen als het in 1 dag kan..:hoonh: :smiley: (ben een goede planner weet je..:smiley: )

ik moet egt naar de opticien.. ik heb geen afspraak kunnen maken door mn examens.. en ik draag ze nu al 3 dagen langer dan het eigenlijk mag..de hoe sneller ik nieuwe lenzen heb des te beter..:smiley: ik had eigenlijk voor vandaag een afspraak.. maar die eikel is ziek geworden.. en nu ga ik ergens anders een afspraak maken..:smiley:

we gaan onze samoerai zwaarden en knuppels gebruiken..remember..? :stuck_out_tongue: