Re: I’m back & feeling Good
oh kis ko dekh rahy thay jo phisal gai…??? ![]()
Re: I’m back & feeling Good
oh kis ko dekh rahy thay jo phisal gai…??? ![]()
Re: I’m back & feeling Good
ab yeh to LK ko he bta skta hai ![]()
yea yea…what ever…so full of urself ![]()
Re: I’m back & feeling Good
haha … aloo tum taway pr to nhi baithi hui … mjhe kuch jalne ki boo a rhi hai .. hehe
Re: I’m back & feeling Good
zada chot to ni ai na…??
Re: I’m back & feeling Good
ayi thi per theek ho gaya hai takreeban
SArmad..main kyun jaloon u se…bandaron se main nahi jalthi…waise main kisi se bhi nahi jalthi…bindaas larki hoon main ![]()
Re: I’m back & feeling Good
itni jaldi theeek…?? jadoo say..??
Re: I’m back & feeling Good
nhe tablets say ![]()
tauba kroo auntyyy .. tum kis angle say larki hoo .. zara telooo nah me ko
Re: I’m back & feeling Good
usy to injection lgna chaiy tha…
Re: I’m back & feeling Good
haan to lgay thay na
chup bay…main aunty nahi hoon ![]()
Tum kya jaano main larki kiss angle se ho…aur main u ko nahi bathaangi bhi ![]()
Re: I’m back & feeling Good
tum larki ho hi nhi … tmhri sath ki umar k saanp b insan ban chuke hai … samjhiiii
Re: I’m back & feeling Good
^that was not funny!!!
Re: I’m back & feeling Good
salam pplz hws you lot doing on this very fine morning
sarmad calls all gals/women/oldies as aunty … i guess he might be reincarnation of some aunty chaser !!!
yeah yeah … mai koi joker nhi hooo .. samjhi
tum joker hoooooooooooooooo…bad joker ![]()
Re: I’m back & feeling Good
nhi hooooooooooooooooo … mummyyyyyyyyyy …Samiii gala phar phar k royinngggggg