~♥♥♥~I think I am in ♥ Love ~♥♥♥~ .........

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

oki
meri koi nai hy sar may dard g

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

biyaa bhaag gayi is ki harkaton se tang aa kar :hehe:

^^tumhara sweet bhoot wala nick b banned ho gaya kya? :hayaa:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

yeh too hona hi tha chaloo joo hota hai ache ke liye hota hai :omg:

aap kise keh rahi hain VG

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

acha hua ban ho gaya abi or b hain bht

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

^kyun ban hua?? :aq: tum ne us nick se b kisi k sath badtamezi ki thi kya? :aq:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

ye bhi koi puchnay wali baat hai??

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

m nay nai ki ek banda english bari mar raha tha us ko english may jawab dia phir chup ho gaya
bas itna he dono ban

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

:hayaa: dono ban??? :eek: kon tha woh doosra ??

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

ab pata nai kon tha shakal se insan he lagta tha

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

:smack: nick kya tha…
kitne log tumhari wajah se ban honge SB … ab to bas kar do plz :frowning:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

bas krta ho ap log krnay nai dety ho koi na koi panga lay lety ho

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

to phir aap ek kaam karo … agar koi aap se panga le to simply dont post in that thread or just ignore karo … jitni behes hogi utni baat barhe gi … so the best option is “not to reply each n every post” :slight_smile:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

chalo m kro tu ban koi tu kry tu m nikal jao post na kro wah
kia bat hy vg

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

agar koi badtameezi karega tumhare sath to modz khud sambhal lein ge … but agar tum b aaghe se reply karoge n baat barh jayegi to modz ko majbooran sab ko hi warning deni paregi … samjhe??? is liye best way yehi hai k aap reply karna chor do kisi b bad post ka then modz apni duty khud kareinge :slight_smile: have trust on modz they will surely do their job honestly :k:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

muje se yaha pay kisi nay ki wsy b m mind nai krta but un k sat koi warning nai muje ban lolz

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

coz tumhare khilaaf bahut complaints aa chuki hain isi liye tumhe everytime ban kiya jata hai … baaqi members ko b warnings milti hain but public mein warning k baray mein baat karna is not good n not allowed … is liye koi kisi ko nahi batata that he/she get warnings they communicate among themselves im pms

tum ab apne is nature ko thora sa change kar lo … hansi mazak apni jaga hota hai but if u see k someone is hurting by ur comments n they r messing with u so just take a deep breath n say in ur heart “i dnt wanna mess with anyone” n just move urself away from that conversation :slight_smile:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

thnxxxxx
i know i m shreef munda

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

yes i love my avi :wub:

coz wo me ki jaisi cute h :@:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

yah tum English Pujnabi mein boli thi kah urdu mein :cb:

Re: ~:heart::heart::heart:~I think I am in :heart: Love ~:heart::heart::heart:~ …

:omg: mujhe to na is ki urdu samajh ati hai na punjabi