I LOVE U ........................

Re: I LOVE U …

good to be experienced :slight_smile:

Re: I LOVE U …

DM: lolz … i didnt expect this question from u atleast :@:

Re: I LOVE U …

:chai:

Re: I LOVE U …

ek cup mujhe b do :@:

Re: I LOVE U …

ye lo

:chai: :chai:

Re: I LOVE U …

mujhe pappay b khane hain :chai:

Re: I LOVE U …

pappay kya hota hai :konfused:

Re: I LOVE U …

oye bhool gai pk main chai ke sath khatay hain na papay :stuck_out_tongue:

Re: I LOVE U …

:no: kabhi nahi khaey

Re: I LOVE U …

mene khaye hain :yummy: n aaj b khaungi chai k sath

Re: I LOVE U …

I Love U Tooooooooooooo :@:

:omg:

Re: I LOVE U …

**Chittar pareinge :cb:
**

Re: I LOVE U …

korny tum kabi pk nahi gai kya :hoonh:

vg :yummy:

0092: kon marega :wink:

Re: I LOVE U …

**Main :@:
**

kis ko aur kis say ???

Re: I LOVE U …

0092: tum polce station main ja ke chittar maro :snooty:

Re: I LOVE U …

**My Reply if Some1 says ILU to me :snooty:
**

Re: I LOVE U …

kahan hai reply :konfused:

Re: I LOVE U …

**:smack: Ussey kahoongi Chittar Pareinge :snooty:
**

Re: I LOVE U …

^^ aese bolo naa :stuck_out_tongue: to kya kch nahi kahega