How to make cheese!!

Re: How to make cheese!!

Nice video :slight_smile: :k:
Reporter ko cheez achha nai lagga? :cb:

bas urgh :smack: i hate the accent off dutch goray when they speak english :hoonh:
sounds so horrible :snooty:

^ I know..! Their accent is entertaining enough..:cb:

jokhe yaar.. :cb:

:cb: i know

once i was watching BBC news and they were talking about a very high tech matter :hmmm:

khair anyways they called an expert and as soon as he started talking, i couldnt take him serious anymore :hinna: horrible dutchified english mein baat karraha tha, ussi waqt patta chal gaya Holland ka hai :bummer:

Lol..:cb:

Ah well.. the important thing is that they actually can speak English and that everybody understands what they’re saying.. And that’s what it’s all about..:slight_smile: The message is important.. as long that’s clear.. it’s fine na..

meray kaan choobtay hain na :bummer:

kamaaaaaaaaaaal hai
cheese item ka kuch bhee nahin bacha
no naam o nishaan
yahaan to language ki batein ho rahi hain lolz

...

Lol.. this is what we call Flooooooding..! Aap abhi new hain naa.. Aahista aahista pata chal jaayega ke yeh normal hai..:smiley: Het ‘overnemen’ van threads door over wat anders te praten..:stuck_out_tongue:

But to make you happy HH.. Talking about cheese.. vond het toch jammer dat die reporter geen kleine aandeel had in dat hele proces.. behalve eten van kaas..Lol..:smiley: wedden dat ie t meteen heeft uitgespuugd daarna..:cb: So HH.. Am still waiting for the haring item where you’re gonna eat it in front of camera..!

Hmmm aandeel van de verslaggever is op zich goed idee en town we aan het opnemen waren heb ik daaar aan gedacht :) maar weetje de item is een nieuws item en duurde 1 min en 22 seconden dacht ik en daarin om een verslaggever in Te persen was een overbodige luxe I thougt want ik Wilde zoveel mogelijk laten zien hoe Kaas gemaakt wordt. ALS het een langerr item zou zijn was het veel beter gelukt om de verslaggever in Te persen maar ik beloof je bij item over de haring zal hij Zeker een rol spelen. Ik vind wel dat het een hele goeie en constuctieve aanvulling was op de item.

Achha so yeh hota hai flooding :eek:
didnt know unknowingly was being a flooder,

challo cheese ke baray mein baat kar lete hain :smiley:

I like cheese only when in a sandwich with salad.
Not aise hi ‘kacham kacha’ like the reporter is eating.
Patta nai log kaise puur & only kaas kha lete hain, zonder het ergens in verwerkt/gemixt te hebben.

:cb: awww jab haring pe item bannay gatau becharay reporter ko broodje haring khilawoge ya bas haring zonder iets erbij :eek:
Respect wanneer hij dat laatste zal doen,
:rotfl: imagine what will happen agar 5 daffa scene ko karna parha