Re: have you watched Bee movie :>?
u two havin fun?
mohtarram bhai, kya inn guftugoo se aap luft andeez nahi ho rahe. Aggar aisa hi hai, tou mein muazarrat khwa houN :( barha'e meherbaani, muaaf ki deegye, aur zarra jaldi, warna mujhe hichkiyaan shurro ho ja'e gi :D