~~~guess Da Guppy~~~

Re: ~guess Da Guppy~

ab to remove nahin kar raha!! puray aik month yaheen hai !! :hug: yeh sub mere haath main hai ab!! i have da full support from dat guppy too!! :dixsi:

Re: ~guess Da Guppy~

oh yaar yeh kaun hay aur kyun sab mera nam lay rahay hain :konfused:

Re: ~guess Da Guppy~

pata nain kyon.. :konfused: yeh to shayad main taha :halo:

Re: ~guess Da Guppy~

how can u be so sure :expressionless:

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

grumpy...do i have to tell u this too???

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

well .. yeah u r gonna to prove me n him ;)

Re: ~guess Da Guppy~

:ahaa:

pata nehi kon hai :bummer:

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

hey dude!

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

iss thread main her koi apni post ko edit kion ker raha hay, koi chakker zaroor hay.

bach-cha shair hay-------dum laganay ki dair hay :)

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

I know this guy. I found him on orkut under Owais ... :D ....

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

DHTN- its A ..not O...khair..

wats ur nick at orkut?

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

He's kinda girly but cute, whoever he is. I like his glasses. Who is it Shoaib? You?

Re: ~guess Da Guppy~

baat izzat tak poonch gai hay.. need help here :help:

Re: ~guess Da Guppy~

Wajeeha khan .. :smiley:

my username ?? it’s Waj33ha ,

for those who are confused, Wajeeha happens to be my first name :halo:

Re: ~guess Da Guppy~

^^ thanks for all dat info :ahaa:


hmmmmmmmmmmm u ppl still guessin??? :halo:

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

that looks like a confuse individual just walked in Africa :D

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

African :D

Re: ~guess Da Guppy~

kya socha tha .. kya paya :rolleyes:

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

bhai kuch bhi nahin paya.. abhi tak sirf intezaar hai.. keep guessing :D

Re: ~~~guess Da Guppy~~~

i think we need another clue