Re: ~guess Da Guppy~
ab to remove nahin kar raha!! puray aik month yaheen hai !!
yeh sub mere haath main hai ab!! i have da full support from dat guppy too!! ![]()
Re: ~guess Da Guppy~
ab to remove nahin kar raha!! puray aik month yaheen hai !!
yeh sub mere haath main hai ab!! i have da full support from dat guppy too!! ![]()
Re: ~guess Da Guppy~
oh yaar yeh kaun hay aur kyun sab mera nam lay rahay hain ![]()
Re: ~guess Da Guppy~
pata nain kyon..
yeh to shayad main taha :halo:
Re: ~guess Da Guppy~
how can u be so sure ![]()
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
grumpy...do i have to tell u this too???
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
well .. yeah u r gonna to prove me n him ;)
Re: ~guess Da Guppy~
![]()
pata nehi kon hai ![]()
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
hey dude!
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
iss thread main her koi apni post ko edit kion ker raha hay, koi chakker zaroor hay.
bach-cha shair hay-------dum laganay ki dair hay :)
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
I know this guy. I found him on orkut under Owais ... :D ....
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
DHTN- its A ..not O...khair..
wats ur nick at orkut?
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
He's kinda girly but cute, whoever he is. I like his glasses. Who is it Shoaib? You?
Re: ~guess Da Guppy~
baat izzat tak poonch gai hay.. need help here ![]()
Re: ~guess Da Guppy~
Wajeeha khan .. ![]()
my username ?? it’s Waj33ha ,
for those who are confused, Wajeeha happens to be my first name :halo:
Re: ~guess Da Guppy~
^^ thanks for all dat info ![]()
hmmmmmmmmmmm u ppl still guessin??? :halo:
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
that looks like a confuse individual just walked in Africa :D
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
African :D
Re: ~guess Da Guppy~
kya socha tha .. kya paya ![]()
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
bhai kuch bhi nahin paya.. abhi tak sirf intezaar hai.. keep guessing :D
Re: ~~~guess Da Guppy~~~
i think we need another clue