Jah klopt ik heb aantal hier gepost. Ik ben nu ruim een jaar lid van GS dacht ik. Weetje dat ik in de eerste plaats van GS lid ben geworden om mijn video's hier te dumpen om ze te promoten lolz ja ja eerlijk waar maar laatste paar weken ben ik erg actief op GS voornamelijk omdat aantal mensen die 24/7 anti pakistaanse en anti islamic posting doen op GS.
I mean un ka aur koyee kaam hi nahin hai, Ik heb aardig hun leven zuur gemaakt MET argumenten. ah well jah ik heb leuke mensen leren kennen op GS dat is something positive.
Ben een beetje verslaafd aan het raken denk ik lolz. Maar is beter dan roken toch? :)
De bee video en dat bee sound aan het begin zit in the song zelf :) ik heb niet zelf toegevoegd. I love the song its so magical and intoxicating.
Dumpen klinkt wel heel ruw..lol.. Maar ik begrijp wat je bedoeld.. Het is mij niet zo opgevallen dat van anti islamic and anti pakistani uitspraken.. Misschien worden deze in de sections weergegeven waar ik nooit kom.. Maar het is heel goed van je dat je op deze manier ook een stukje Pakistan laat zien.. And people are giving you credit for it..:)
Yes becareful.. GS kan verslavend worden.. Maar zo erg is dat niet..:D Geniet, maar met mate..:p Lol..