Re: $$$$Dutch Guppy meet -FINAL-]?!?!?!?!$$$$
Mvj..?
Wat is dat nou weer.. ![]()
Mvj..?
Wat is dat nou weer.. ![]()
ye ye ye mn favoriete teams zijn gewoon Portugal ,Italie en Spanje
vroeger hangde ik altijd van die zogenaamde spandoeken op mn raam met portugal, italie en spanje erop
maar vroeger waren die wedstrijden fett spannend .. misschien wachte tot de 8ste finales komen ofzo …?!? .. rott school
hoop dat de wedstrijden niet al in de middag beginne .. ![]()
are u from australia ?? if u r then u are probably watching world cup ? and if u are, u must know that the coach of australia is Guus Hiddink.. and he is by COINCEDENCE a Dutch
![]()
Ik wil alleen dat Brazillie weer wint.. what do you need Portugal, Italy and Spain for..
![]()
Ja.. daar heb je wel gelijk in.. vroeger waren de wedstrijden spannender.. ik kan er deze keer geen sensatie in vinden. Niet eens één doelpunt gescoord bij NL - Argentinie.. how pathetic is that.. ![]()
He’s not on the Aussie’s side though..:halo:
ghaddar:grumpy: …holland all the way:dhimpak:
well u know that Van basten wont choose Khalid Boulahrouz ,van nistelroy and i think Bommel
dan vraag k me af of nederland het aan gaat kunnen ![]()
i thougt u were the one who missed the match Nederland Argentinie .. and i think i am the one who had to remind u
dont worry there’ve been many meets widout us 2..
ur not alone..![]()
nee yaawr.. Bazilië wint altijd.. vind je niet eens tijd voor wat anders..? Argentië bijvoorbeeld.. of portugal mag ook van mij..(Christiano Ronaldo..:love: ) nee.. van mij mag een ander land eens winnen..![]()
Nederland wordt zondag ingemaakt door Portugal man..! Haal de slingers en spandoeken maar weg..!
ik heb die wedstrijd niet gemist:mad: het was niet eens begonnen op dat tijdstip je wilt met die eer gaan strijken dat je me daaraan herinnerde:naraz: …om eerlijk te zijn het was echt saaie wedstrijd:bummer: …geen goal niks…maar toch nederland is de best en kaaskoppen die hier andere ploeg dan the onze toejuichen worden door mij als verraders aangezien en daarop staat maximum jaren achter het bar:grumpy:
trouwens.. plz explain mvj..![]()
Argentinië is een sterke team.. en kan Nederland makkelijk aan..Nederland moet blij zijn met 0-0.. ! ![]()
ministerie van justitie:)
![]()
sar ko dard ho ga itna zoor sa haath apnai voorhoofd par maarnai sa:D
hone do..
paracetamol zindabad..![]()
:-|