College times

Re: College times

salaam-aaa ZEHMAAAA, oo oke mooi zo dat je het leuk vindt op je nieuwe school..!
ja muvrouw kabhi sms kardiya karo.. bohet hi krhaab ho, mai hi karun to karun..lol
ja khoop snel van je te horen nwaab sahiba!!
ok bubbaaaai

hello cutie ji:D

Haan kahan gaib ho tum .. :stuck_out_tongue: Ok i will sms u .. dont u worryyy !! :blush:

acha really??haha kab aae ga woh din...lol soteli ji?

haaai sweetu18 allez goed?

oye, mera mazaak mat urao beta :smiley: ek din jab sms millega, to ziada khush mat hona:D Mein tumse baad mein nippat loongi, abhi mere iftari ka waqt ho raha hai:snooty::blush:

saying it again....

college time was the best time in my life!

hahaha acha jaauo beta ji jaake iftari karlo main zaalim nhin hoon ke tumhein iftari na karne doon haha lol
acha sms karto lo .. maar my moms is naar den haag n zij heeft myn mobie meegenomen challo koi baat nhin.. haan haan nibadlo mughse jab marzi main tayyar hoon betajaan lolz

kaiseee:D

means shaadi & adoption in 1..? :hmmm:

dekha main kitni sahoolatain faraham karnai ko tiyyaar hoon..2 in 1 .:o ...

Damn wat ben ik blij dat ik in een plaat woon waar bijna geen pakistanen wonen.. Ik weet precies wat je bedoelt.. kheb een vriendin in Den Haag wonen.. die vertelt me toch waarvan ik soms echt misselijk kan worden..

Weet je waar ik strontziek van kan worden.. Mensen die snel hun bek open trekken over andermanse kinderen en niet eerst naar hun eigen kinderen kijken.. :disgust:

:D acha jee .. over een uurtje weer iftaar .. lol

Haan bilkul theek kaha, patta unka problem kya hota hai, hun eigen kinderen zijn niet goed en dat weten ze donders goed, maar om parda te daalne op hun kinderen, gaan ze over andere praten, van Woh theek nahin en blah blah, zodat ze die slechte dingen van hun eigen kinderen kunnen vergeten,en zodat mensen over andermans kinderen gaan praten, dan over HUN kinderen die met roddelen begonnen .. en als ze ooit worden aangesproken van Ja jou kinderen zijn tog ook niet goed, dan gaan ze weer over andere beginnen, Ja maar die doet dat en mijn zoon niet .. zulke dingen ..

Bilkul sahi bara experience hai ji:D :cb:

hehe nee man is tog zoo ?? :stuck_out_tongue:

PRECIES..!! :disgust:

haha.. zaima.. iedere keer als deze thread bijna dood is.. zorg jij er altijd voor dat die weer herleeft..:hehe:

jewel je hebt helemaal gelijk sgat!:blush:

yeah yeah Leven na de dood van mijn threads hehe (H)***