Re: College times
again a silly reaction **"heb jij een probleem missy??
" **dit is wat jij zei.
again a silly reaction **"heb jij een probleem missy??
" **dit is wat jij zei.
Dat is egt goed man
Mijn broer is tegenovergestelde van de jouwe .. :-|.. Op zijn manier probeert ie me te beschermen omdat hij gaat met veel mensen om, en weet hoe ze zijn enzo, en hij hoort dat ze over verschillende meisjes praten, dus wilt ie niet dat k ooit zoiets doe dat ze ook ooit over mij gaan praten … Pffff … zoiets hoor
maar k ben niet zo .. maar ja ..
app apna app ko kiya samajtai hain - you yourself you what think is?
bengali ![]()
kussieee **
Thats bad :nono: Deen aur duniya ka patta hona chahiye, na deen ki maloomaat ke baghair zindagi achi hai, na duniya ki maloomaar ke baghair.. keep it 50/50 like me .. and ull never ever be in any problem ..
:-|
aap honge bengali ![]()
chalo muje tension nahi karne ka..kiya smajti toon ?merai sai nahi boolnai ka:barbie:…ab apun ko aik mahinai k liye yahaan sai bhaaghnai ka us k baad tum sai jaghra hota rahai ga
…
ok.. hou oud was je ook al weer..? 9..? 10..? want zo klink je wel..![]()
aah.. hij heeft wel gelijk.. misschien een beetje aan de strenge kant maar hij beschermt je wel.. dat is het belangrijkste.. broers horen hun zusjes te beschermen.. Mijn broer gaat ook met heel veel mensen om maar weetje..de meeste van zijn vrienden zijn zijn collega’s en dus ook de mijne.. ze gaan ook met veel respect met me om omdat ze weten dat ik ‘het zusje van’ ben.. ![]()
ya je hebt gelijk…ammi bi aisa hi kaiti hain.
..om eerlijk te zijn in echt ik ben niet zo maar ja dit is net so ik gedraag me graag als een kind
…mature banoon ga to larkiyaan peechai lag jati hain so ik probeer beetje dom en kinderachtig te overkomen:barbie: … ik moet toegeven ik heell heel verlegen ben.meer dan je kan verwachten van een jongen :o …even my mom says its getting out of hand maar tenminste ik zal niet eindigen als meest pakistanen die niks anders te doen hebben dan maar te zeuren over bf/gf stuffs
…pakistani boys/girls zijn slecht voor me om mee uit te hangen:snooty: …
en ik ben 19..abi baccha hoon jab 30 jaar ki leeftijd bereik ki to phir volwassen banoon ga…us waqt tak me baccha
…
^
nou dan kan ik je vertellen.. meiden knappen echt af op kinderachtige jongens..
jij pakt het heel verkeerd aan.. als meisjes achter je aan zitten dan moet je gewoon keihard wegrennen..![]()
Je kunt zeggen wat je wil maar een persoon wordt pas echt volwassen wanneer hij of zij kinderen krijgt..dus.. ik kan er vanuit gaan dat jij kinderen op je 30e krijgt..?
![]()
hallow alle dutchies
![]()
heb je slaap ofso
eigenlijk lig k in bed..zo ja best slaperig:yawn: ..
haha oowh acha.. je kan uitslapen toch 't is weekend
Je kunt beter vragen wanneer hij NIET slaperig is..
![]()