Re: Aaj Kiss Baat Par Gussa Aaya ???
yeah life is strange aksar kuch aisa ho jata hy jo nhi hona chahiye n baad main afsos hota hy:(
thanx any way ![]()
Re: Aaj Kiss Baat Par Gussa Aaya ???
yeah life is strange aksar kuch aisa ho jata hy jo nhi hona chahiye n baad main afsos hota hy:(
thanx any way ![]()